Így alakítsd ki/át a brandedet!– Sikeres Nők Podcast #21

Life coach Budapest

Szia Sorstárs!

A brandépítés akkor sikeres, ha bizonyos kérdések mentén haladunk a folyamatban. Ha még nincs márkánk, érdemes puzzleben gondolkoznunk annak kialakításakor. Három alapvető kérdést kell tudnunk megválaszolni ahhoz, hogy elindulhassunk az úton. Hogy mi ez a három és hogyan érdemes rájuk válaszolni, az kiderül a mai adásunkból.  

Mai témánk tehát, hogy milyen kérdések és válaszok mentén építsd fel a brandedet.

A Női Sikertréner Sikeres Nők podcast sorozatának 21. részében Tollár Mónika brand stylisttal beszélgetek a témáról.  

Az adásban foglalkozunk azzal, hogy 

  • mi az a három alapvető kérdés, amelynek megválaszolása elengedhetetlen a márkaépítéshez;
  • hogyan kell ezeket megválaszolni, hogy konkrétumokat találjunk a brandünkkel kapcsolatban;
  • hogyan legyünk közérthetők a kommunikációnkban és miért is fontos ez;
  • hány vetülete és oldala van a tevékenységünknek, és kell-e ezekkel másképpen foglalkoznunk a brandépítés során;
  • miért fontos a küldetésünk megfogalmazása és miben segít ez;
  • mi a kapcsolat a küldetés és a motiváció között a brandépítés kapcsán; 
  • hogyan hat a küldetés hiánya a fogyasztókra, valamint
  • hogy miben más a vízió és miért elengedhetetlen a megléte.

Egy brand küldetése, ezen túl pedig a víziója alapvető fontossággal bír egy vállalkozás életében. Ezek a fogalmak azonban szorosan kapcsolódnak ahhoz a tézishez is, hogy egy igazán jó vállalkozás nem termékeket vagy szolgáltatást kínál, hanem megoldásokat. A brandépítés folyamatában tehát meg kell fogalmaznunk, hogy milyen réteghez kívánunk szólni, és annak milyen problémájához kívánunk megoldást kínálni. 

Ha neked is fontos, hogy tisztán lásd a saját márkádat és annak küldetését, mindenképp hallgasd meg az adást!

  • Csak klikkelj a lejátszás gombra, vagy
  • Soundcloudon gépről/ telefonról keress rá a „Női Sikertréner” vagy a „Sikeres Nők” elnevezésekre. 
  • Androidos telefonnal letöltheted magát az ingyenes Podcast Addict applikációt, ahol a „Sikeres Nők”-re rákeresve szintén megtalálsz bennünket.
  • iPhone-ról az iTunes podcastek között keress bennünket. 

Útravaló 

Összeszedtem néhány tanácsot, amely az adásban is elhangzik. Itt a mai útravalód: 

  • Fogalmazd meg magadnak, hogy mit, hogyan és miért csinálsz.
  • Teszteld le a gyermekeiden, hogy értik-e, mivel foglalkozol. Ha igen, valószínűleg jól kommunikálod a márkádat.
  • Újra és újra tedd fel magadnak a kérdést, hogy mit ad neked a branded, a vállalkozásod és változtass, ha szükséges.
  • Nem az a lényeg, hogy eltaláld a jó választ a kérdéseidre, hanem hogy lefedd azt, amiről a márkád szól. Hallgass mindeközben belülre.
  • Figyelj a célcsoportod visszajelzéseire, és tervezd magad újra, ha a kereslet és az igény változik.
  • Írj magadnak egy küldetésnyilatkozatot, és soha ne felejtsd el, hogy kezdetben ez volt a célod. Emlékeztesd magad arra a pillanatra, amikor megfogalmaztad ezt a tételmondatot, mert ekkor voltál igazán egy a márkáddal.
  • Legyen víziód, vagyis egy olyan vágyott jövőd, amely túlmutat önmagadon és egy jobb életet támogat. A vízió tudja tartani benned a lelkesedést és segíti az alázat meglétét a munkádban.
  • Úgy fogalmazd meg a piaci brandyd lényegét, hogy a márkád attribútumai transzparensek és konkrétak legyenek.
  • Fogalmazd meg a céges és a privát céljaidat is a vállalkozásoddal kapcsolatban. Fontos, hogy a kettő között ne legyen nagy különbség.
  • Ha az elhangzottakkal kapcsolatban lennének további kérdéseid, keress meg nyugodtan. (Link a kapcsolatra). 

Neked mit adott a mai adás? Mit tanultál ebből a podcast részből? Írd le magadnak! Sőt, ha kedved van, írd meg nekem is! Igazán kíváncsi vagyok.

Kapcsolódó cikkem

Brandépítés folyamata – Sikeres Nők Podcast #20

☞ Mi lett a marketinggel?– Sikeres Nők Podcast #19

0 hozzászólás a(z) “Így alakítsd ki/át a brandedet!– Sikeres Nők Podcast #21” című bejegyzéshez

Ha elsőkézből szeretnél értesülni az újdonságokról, iratkozz fel a hírlevemre!

* kötelező mező